Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej

Logo - Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

specjalista ds.kancelaryjno - kadrowych

Jednostka ogłaszająca
Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej Kolejowa 8 21-500 Biała Podlaska
Data ogłoszenia
2018-01-17
Termin składania dokumentów
2018-01-29
Wymagane wykształcenie

 

      wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wykształcenie wyższe, kierunek: prawo lub administracja i co najmniej 4 letni staż pracy.

 

 

   

 

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;

3)      wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wykształcenie wyższe, kierunek: prawo lub administracja i co najmniej 4-letni staż pracy;

4)      niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)      nieposzlakowana opinia;

6)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.

2.    Wymagania dodatkowe:

1)      znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych, z zakresu prawa oświatowego, Karty nauczyciela, kodeksu pracy i ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;

2)      umiejętność analizowania przepisów prawnych i stosowania ich w praktyce;

3)      przygotowanie do pracy kancelaryjno-biurowej i obsługi kadr;

4)      przygotowanie do prowadzenia archiwum;

5)      dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość podstawowych programów komputerowych (pakiet Ms OFFICE, programy kadrowo-płacowe), posługiwania się Internetem, pocztą elektroniczną;

6)      umiejętność obsługi urządzeń i sprzętu biurowego;

7)      umiejętność kojarzenia spraw i powiązań między nimi;

8)      umiejętność pracy w zespole;

9)      zdolności komunikacyjne;

dokładność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.

 

 

 

 

Zakres obowiązków

Prowadzenie spraw kancelaryjnych Biblioteki, w tym:

a)      przyjmowanie i ewidencja korespondencji;

b)     ekspediowanie korespondencji na zewnątrz;

c)      nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów;

d)     prowadzenie i przechowywanie dokumentów zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną;

e)      prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek;

f)      tworzenie projektów pism, wewnętrznych procedur, zarządzeń w zakresie wykonywanych zadań

2)      Prowadzenie archiwum zakładowego Biblioteki zgodnie z przepisami i instrukcją archiwalną, dbanie o właściwe zabezpieczenie dokumentacji i porządek.

3)      Prowadzenie spraw kadrowych w Bibliotece, w tym:

a)      obsługa administracyjna czynności związanych z realizacją stosunku pracy oraz innych czynności prawnych związanych z wykonywaniem pracy (czynności związane z przyjęciem, pozostawaniem w zatrudnieniu i zwolnieniem pracownika i inne sprawy wynikające ze stosunku pracy);

b)     współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o emerytury i renty do organu rentowego;

c)      sporządzanie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu;

d)     prowadzenie ewidencji czasu pracy, wykorzystania urlopów pracowniczych, zwolnień od pracy i zwolnień lekarskich;

e)      prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności;

f)      prowadzenie ewidencji szkoleń BHP pracowników i kontrola ich aktualności;

g)    prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków i chorób zawodowych;

h)    prowadzenie innych spraw z zakresu spraw pracowniczych.

4)       Prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem, podnoszeniem kwalifikacji i szkoleniem
pracowników.

5)       Wystawianie i ewidencjonowanie delegacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6)       Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Bibliotece.

7)      Sporządzanie sprawozdań o stanie zatrudnienia – na potrzeby wewnętrzne i dla innych instytucji (GUS, ZUS, PIP, Urząd Pracy itp.).

8)      Przygotowanie danych do SIO i jego obsługa.

Bieżąca znajomość przepisów dotyczących prowadzonych spraw

Wymagane dokumenty

1)      list motywacyjny;

2)      życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;

3)      oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

4)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia);

6)      podpisane oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7)      podpisane oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;

8)      podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na proponowanym stanowisku

9)      podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do realizacji procesu rekrutacji;

10)   inne dokumenty, jeśli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów lub określonych preferencji;

11)   w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego;

12)   kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz.902, z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Warunki pracy

1)      Wymiar zatrudnienia – pełny etat.

2)      Praca biurowa w siedzibie Biblioteki w Białej Podlaskiej. Z pracą związane są wyjazdy służbowe.

3)      Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.

Występują bariery w dostępności do budynku, pomieszczeń biurowych i sanitarnych dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdu ist:Ignore'>4)      Występują bariery w dostępności do budynku, pomieszczeń biurowych i sanitarnych dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdu.

 

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Bibliotece Pedagogicznej w Białej Podlaskiej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%

 

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty ds. kancelaryjno-kadrowych” na adres: Biblioteka Pedagogiczna w Białej Podlaskiej, ul. Kolejowa 8, 21-500 Biała Podlaska lub składać osobiście w sekretariacie Biblioteki Pedagogicznej w Białej Podlaskiej ul. Kolejowa 8 w godzinach 800 – 1500 w terminie do dnia 29 stycznia 2018 r. do godz. 1500 

Za datę doręczenia dokumentów uważa się datę ich wpływu do Biblioteki.

Aplikacje, które wpłyną do Biblioteki po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

 

 

      

.

 

Uwagi

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Bibliotece Pedagogicznej w Białej Podlaskiej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: (Dz.U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.z 2016r., poz. 902)”.

Dokumenty aplikacyjne po zakończonym naborze są archiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz.67) lub przepisów zmieniających te rozporządzenie.

Dane osobowe kandydatów podlegają obowiązkowi publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz.U. z 2016 r., poz. 902)”.

      

 


Wybrany kandydat
Jolanta Matejko
Uwagi
zam. Małaszewicze

Uzasadnienie wyboru
Kandydatka spełniła w najwyższym stopniu wymagania stawiane kandydatom podczas rekrutacji na ww. stanowisko.
Teresa Pawluczuk
Uwagi
zam. Biała Podlaska

Jowita Harasimiuk-Wawruszak
Uwagi
zam. Biała Podlaska

Dorota Guz
Uwagi
zam. Biała Podlaska

Jolanta Matejko
Uwagi
zam. Małaszewicze

Marzena Śnitko-Kołodziejak
Uwagi
zam. Biała Podlaska

Katarzyna Dejneko
Uwagi
zam. Terespol

Renata Kocemba-Kunasiuk
Uwagi
zam. Zalesie

Iwona Tarasiuk-Karcz
Uwagi
zam. Biała Podlaska

Joanna Jagodzińska
Uwagi
zam. Janów Podlaski

Urszula Bojko
Uwagi
zam. Biała Podlaska

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Radosław Cichocki
Dodano do BIP dnia 17-01-2018 15:31:57